27 sierpnia 2014

Playsuit, czyli kombinezon o krótkich nogawkach


W dzisiejszym poście, mimo deszczu za oknem, chcę Wam pokazać prosty, letni kombinezon (playsuit). Dlaczego? Z kilku powodów. 

Kombinezon może nosić każda sylwetka, wystarczy że właściwie go zaaranżujecie. Odpowiednio dobrany kombinezon chłopięcej sylwetce doda talii i bioder, jabłuszkowi "zakamufluje" brzuszek.
Można go nosić zarówno latem jak i jesienią dzięki jego dwóm długością. Na aktualną porę polecam jumpsuit, czyli kombinezon o długich nogawkach.O nim przeczytacie tutaj.
Kombinezon to wiele ciekawych i nie wymagających czasu stylizacji. Oznacza to, że nie wymaga on dobierania np. bluzki do spódnicy lub koszuli do spodni a jedynie dodatków, które go urozmaicą. Ja mój bardzo prosty, koronkowy kombinezon połączyłam z espadrylami na grubszej podeszwie z ćwiekami w kolorze khaki oraz skórzaną torbą w tym samym kolorze. Szukając towarzysza dla moich butów i chcąc zachować glam rockowy styl dobrałam do tego "ciężki" naszyjnik (wykonany m.in. z nakrętek do śrubek) i kupioną za 1 euro bransoletkę. Podoba się Wam moja stylizacja?


W doborze kombinezonu lub innej garderoby do Waszej sylwetki chętnie pomogę. Wystarczy, że wyślecie mi wiadomość i umówimy się na spotkanie :)


  
kombinezon - Zara
espadryle - Zara
torba - Bata
naszyjnik - Pull&Bear
bransoletka - Primark

3 komentarze :

  1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Na stronie już byłam i chętnie będę do niej wracać, bo zapowiada się ciekawie! Zapraszam do obserwacji bloga i na mojego fanpage'a.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinezon super ale dla mnie taki naszyjnik jest za ciężki do takiej stylizacji, i na butach kolce i bransoletka jeszcze. Kolor można nadać kamieniami, te wisiorki srebrne są właśnie z różnymi do wyboru a na pewno byłoby o niebo delikatniej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kombinezon który super sprawdzi się w gorące dni.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...