24 stycznia 2013

Lato - jeden z typów kolorystycznych urody

Lato jest jednym z czterech typów kolorystycznych urody. I właśnie o lecie będzie ten post :) O pozostałych trzech typach urody (jesień, zima, wiosna) będę jeszcze pisać.

Typy kolorystyczne urody dzielą się na:
  • ciepłe: wiosna i jesień
  • zimne: lato i zima
Jak widzicie powyżej, lato mimo tego jak nam się kojarzy (ze słoneczkiem, ciepłem, upałem, złocistą plażą, etc.) należy zdecydowanie do zimnego typu. Ja jestem jednym z przykładów lata ;)

Po czym najlepiej poznać, że jesteś letnim typem urody?
Jeśli Twój kolor włosów ma tzw. mysi odcień i jesteś właścicielką zamglonych oczu (dokładniej mówiąc, tęczówki Twoich oczu sprawiają wrażenie mało wyrazistych, a białka mają przybrudzony kolor) a Twoja cera jest różowawa, to Twój typ kolorystyczny urody to właśnie lato.

Oczywiście jest wiele innych cech, które bierze się pod uwagę przy określaniu typu urody. Te wymienione powyżej wydały mi się najważniejsze. W pierwszej kolejności to je bierze się pod uwagę przy analizie kolorystycznej.

W jakich kolorach lato wygląda najlepiej?
Sprane, matowe, zimne kolory (oczywiście nie wszystkie odcienie) powinna nosić każda z Was, która swój typ kolorystyczny określiła jako letni. Wszelkie grafity, szarości, pudrowy róż, granaty, koszulowe błękity (czyli takie trochę rozmyte), złamana biel (raczej brudna kredowa aniżeli czysto biała) oraz złamana czerń (określiłabym ją jako spraną). I to dziewczyny - ku pamięci!!! :)

Ku pamięci również to, że właściwie dobrane kolory pomogą Wam zatuszować sińce pod oczami, czy też inne przebarwienia na twarzy.

A poniżej przedstawiam Wam swoją jesienno-zimową stylizację w kolorach odpowiednich dla letniego typu urody.


kurtka parka - H&M
spodnie - Zara
marynarka - Stradivarius
t-shirt - Moschino
czapka - New Look
szalik - Tom Tailor
rękawiczki - H&M
pasek - Bershka
buty - japan style
torba - butik na mazurach

9 komentarzy :

  1. Mariettko super,gratuluję.:) Trzymaj tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie...a teraz poproszę stylizację dla pani jesień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Monia :) Stylizacje dla Pani Jesień już niebawem, więc zapraszam Cię do odwiedzania mojego bloga :)

      Usuń
  3. No a ja czekam na zimę :) Ps. W którym to butiku na mazurach takie torebki można znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vi, na zimę musisz trochę poczekać. Co do torebki, powiem Ci jak się spotkamy ;)

      Usuń
  4. Marietta suuuuper! Gratuluję. Bardzo podoba mi się układ. Prosty, czytelny - pozwala się skoncenstrować na tym co trzeba, a mianowicie na twoich fantastycznych stylizacjach.

    Buziaki i czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Olga! Trochę pracy musiałam włożyć, zanim postawiłam tego bloga. Ale teraz jest już z górki :) Najgorszy jest jednak brak czasu, który uniemożliwia systematyczne prowadzenie bloga...

    buziaki i mam nadzieję, że niebawem spotkamy się na jakiejś kawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja bardzo mi się podoba :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...