02 września 2016

Mama i Córka W Swoim Stylu - letnia odsłona

http://wswoimstylu.blogspot.com.es/2016/09/mama-i-corka-w-swoim-stylu-letnia-odsona.html

Kochani, oto powstał pierwszy post z cyklu Mama i Córka W Swoim Stylu ;)

Nie wyobrażam sobie teraz prowadzenia bloga bez uwzględnienia mojej Małej Istotki, która jest całym moim światem. Co więcej, nie jest to możliwe! A dodatkowo, ten kto mnie już trochę zna dobrze wie, że uwielbiam stylizować dzieciaki te mniejsze i te większe :) Ubierałam już nie swoje dzieci do sesji zdjęciowych, co mieliście okazję widzieć na moim fanpage'u wswoimstylu - przy okazji zapraszam do polubienia :) Uwielbiam to robić. Dlatego pomyślałam, pokażę Wam trochę mojej Zuzi. Może zdjęcia nie będą tak profesjonalne jak to bywało podczas sesji zdjęciowych ale sądzę, że znajdziecie tu trochę inspiracji w co ubierać swoje pociechy, do jakich polskich projektantów zaglądać, które sklepy odwiedzać. Tak więc zaczynamy! Letnia stylizacja mamy i córki. Moja Myszka w kombinezonie w paski, oczywiście z Zary. Mama: krótkie spodenki z żorżety, biała "prześcieradłowa" bluzka, kapelusz i ukochane espadryle :) Napisałam oczywiście z Zary bo uwielbiamy Zarę Kids i bardzo Wam polecamy tam zaglądać. Jasne, ich ubranka nie są tanie. Ba! Które z ubranek dla dzieci są tanie!? Prędzej kupimy coś taniego na dorosłą kobietę lub mężczyznę aniżeli na dziecko. Może ktoś z Was mi odpowie dlaczego te dziecięce ubranka są takie drogie? Dla mnie to zawsze było zagadką. Ale jak to niektórzy mówią: Nie ma rzeczy niemożliwych. Co Mama i Córka robi w takiej sytuacji? Oczywiście polujemy na te śliczne cudeńka na wyprzedażach, do czego i Was zachęcamy! Miłego oglądania :) 

PS Jeżeli ktoś będzie miał ochotę na złośliwe komentarze pod moim adresem, to bardzo proszę :) Ale moje Dziecko proszę zostawić w spokoju!

4 komentarze :

  1. hiện tại, một trong các bệnh lý được hầu hết người bị bệnh quan tâm bởi căn bệnh không chỉ khiến cho bản thân người bệnh bệnh dày sừng nang lông và cách chữa trị mặc cảm, tự ti, ngại gần gũi, giao tiếp,… mà còn tác động khá nặng đến chất lượng cuộc sống. Chính vì thế mà nhu cầu được tư vấn và chữa trị bệnh một cách khá nhanh và thành công nhất được đặt ra hàng đầu.Do đấy số điện thoại tư vấn da liễu phòng khám bệnh da liễu ở Quận 8 và địa chỉ phòng khám nào là tốt nhất tại TPHCM để bản thân người bệnh sớm được giúp đỡ chữa trị bệnh cũng như nhanh chóng thoát hết những phiền toái mà bệnh dẫn tới.Để có thể giúp bệnh nhân biết được số điện thoại tư vấn da liễu thì những b.sĩ chuyên khoa chúng tôi sẽ giới thiệu đến những bạn một hotline 08.38.777 515.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...