19 maja 2013

Złoto i ornamenty - jak nosić "nie swoje" kolory?

Z postu o letnim typie kolorystycznym urody już wiecie w jakich kolorach Pani lato wygląda najkorzystniej. Złoto zdecydowanie nie należy do jej kolorów i również do moich. Jako letni typ urody, złota powinnam raczej unikać. A jednak! W tym poście chciałabym Wam pokazać w jaki sposób nosić "nie swoje" kolory ;) Najważniejsze to być ostrożnym! Ponieważ zakochałam się w czarnych botkach z h&m nie miałam innego wyboru jak przemycić trochę złota w całej stylizacji. Za pomocą sweterka w karmelowo-czarne paski i złotych dodatków na torbie oraz pięknego naszyjnika, wykonanego ręcznie przez Aleksandrę Godziszewską, nie pozostawiłam moich butów w samotności ;) Jednym słowem, zadbałam o dobre towarzystwo dla moich botków :) Wniosek z tego taki: jeżeli chcecie nosić "nie swoje" kolory, najlepiej przemycajcie je w dodatkach ;)


Kilka słów o naszyjniku: wykonany jest z lnianej przędzy, a złote naboje to oszlifowana miedź. Jest dziełem niezwykle utalentowanej Oli. Jej inne ręcznie wykonane dzieła znajdziecie na facebook'u https://www.facebook.com/AleksandraIzabela.Bizuteriaidodatki. Lubcie, udostępniajcie i nabywajcie ;) Już niebawem produkty Oli dostępne będą w warszawskich galeriach :)



botki - H&M
spodnie - H&M
kurtka - H&M
sweterek - H&M
chustka -H&M
torba - Mango
naszyjnik -  Aleksandra Godziszewska

5 komentarzy :

  1. Bardzo fajnie to wszystko połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, w weekend pojawi się nowy post, więc zapraszam :)

      Usuń
  2. Jeśli mogę coś doradzić to wyłącz identyfikację tekstu do zatwierdzenia komentarza jest to bardzo denerwujące i wiele osób rezygnuje później z dodawania kometarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że wyłączyłam ale w takim razie muszę to sprawdzić ;)

      Usuń
  3. Chciałabym się zapytać z jakimi kolorami złoto najlepiej wygląda?
    Pozdrawiam
    P.S. Super blog!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...