31 stycznia 2014

Idealne spodnie dla gruszki



Zastanów się przez chwilę, jak mogłabyś opisać swoje dolne partie ciała. Pewnie powiesz, moim problemem są szerokie biodra! Nie pocieszę Cię, bo to jest najprawdziwsza prawda! Figura gruszki właśnie tym się charakteryzuje - szerokimi biodrami przede wszystkim i drobniejszą górną partią ciała. Więcej o sylwetce gruszki dowiesz się z tego posta (kliknij tutaj).
 







Ale to nic! Nie masz się czym martwić, bo zapewne możesz pochwalić się ładną pupą :) Prawda? Jak już przyjrzałaś się swojemu ciału (i zgodziłaś się ze mną) spróbuj określić w jakich spodniach chodzisz na co dzień, po jakie modele spodni sięgasz w sklepach a ja przedstawię Ci fasony spodni stworzone właśnie dla Twojej sylwetki i te, których unikać powinnaś. Ciekawa jestem, czy to co przeczytasz odzwierciedla się w tym co nosisz :) 



















IDEALNE MODELE DLA GRUSZKI

Idealnym modelem spodni dla sylwetki gruszki będą spodnie o prostych nogawkach z lekko podniesionym pasem oraz spodnie typu bootcut, czyli spodnie lekko dopasowane w biodrach z rozszerzającą się nogawką ku dołowi, zakrywające buty.

źródło: Internet
źródło: Internet
źródło: Internet

 Kolejnym dobrym fasonem dla gruszki będą cygaretki, a nawet dzwony!

źródło: Internet
źródło: Internet
źródło: Internet
źródło: Internet
   źródło: Internet

FASONY, KTÓRYCH GRUSZKA POWINNA UNIKAĆ

Biodrówki tylko zaznaczą i uwydatnią Twoje biodra. Ich powinnaś unikać jak ognia!
Również powinnaś unikać spodni rurek, bo przylegające nogawki spodni tylko podkreślą Twoje szerokie biodra i masywne uda. Jeżeli jednak masz już jakieś rurki w swojej szafie, wykorzystaj aktualną porę roku aby je nosić. W połączeniu z botkami czy kozakami proporcje Twojego ciała się zrównoważą. Pamiętaj jednak, że przy Twojej figurze, nie będzie dobrym pomysłem łączenie rurek z balerinami!


Wytarte i cieniowane spodnie, głównie w okolicach bioder, nie są dla Ciebie!
Nie mniej jednak, w przypadku poniższych zdjęć jestem zmuszona zaprzeczyć tej zasadzie, bo Jennifer Love Hewitt wygląda cudownie w tym, podkreślam W TYM modelu spodni.


CO Z TYMI KIESZENIAMI?

Kieszenie na pupie obowiązkowo! Jak już wspomniałam i co już zapewne potwierdziłaś sobie patrząc w lustro, masz ładną, okrągłą pupę. Oznacza to, że na całkowity brak kieszeni nie możesz sobie pozwolić. Powinnaś też unikać małych kieszeni oraz kieszeni rozmieszczonych po bokach spodni. Dlaczego? Bo podkreślą Twoje biodra i sprawią, że będą wyglądały one na większe niż są w rzeczywistości. 

Czy już wiesz jakie spodnie powinnaś nosić mając szerokie biodra?

6 komentarzy :

  1. Cóż za zbieg okoliczności! Właśnie miałam zaplanowane zakupy, a konkretnie - zakup spodni. Zanim wyszłam z domu, zdążyłam looknąć do sieci, a tam - nie wierzę własnym oczom. Dzięki temu postowi wreszcie uświadomiłam sobie, że jednak mam figurę gruszki i dobrze byłoby oswoić się z tym faktem oszczędzając sobie przy tym frustracji podczas zakupów. No więc udając się do Levi's-a od razu przedstawiłam pani czego szukam, i będąc już w przymierzalni zaczęłam zwracać uwagę na kwestię proporcji i z tej perspektywy oceniac całość. Zakupy zakończyły się pełnym sukcesem (2 pary jeansów + sukces negocjacyjny -80PLN obniżki przy zakupie "hurtowym" I to wszystko zajęło mi jedyne 40 minut!!! Great! Dzięki za te ostatnie posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam Ci jakoś pomóc Kasiu :) Zdalnie, bo zdalnie ale jednak ;) 2 pary jeansów kupione w 40 minut - pełen sukces! Powodzenia przy kolejnych zakupach! A gdybyś potrzebowała kiedyś pomocy tak na żywo, wiesz gdzie mnie szukać. Ściskam!

      Usuń
  2. Marietta! Twoje posty są genialne:)
    A masz może usługę w postaci doradztwa podczas zakupów? Myślę, że mogłoby się to bardzo przydać niejednej z nas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej! Dziękuję Ci bardzo :)
      Przy każdych zakupach staram się mówić na co zwracać uwagę kompletując garderobę, jakie kolory wybierać, jakie ubrania dobierać do sylwetki, etc. Zależy mi na tym, aby moje klientki po zakupach ze mną stawały się bardziej samodzielne i świadome że mogą zdziałać cuda za pomocą kilku ubraniowych sztuczek :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Chociaż nie mam idealnej figury i zwykle trafiam na jeden problem - spodnie mają dla mnie za niski stan, to jednak da się znaleźć takie rurki, które będą figurę ładnie podkreślały, a nie uwypuklały jej mankamenty. Nie jest łatwo ale to nie znaczy, że muszę zrezygnować ze swojego ulubionego fasonu spodni. Odzież Benter w internecie ma na przykład fajne, wygodne, elastyczne modele które na mojej sylwetce wyglądają fajnie. W sumie w niektórych sklepach w galerii też da się znaleźć fajne, tylko trzeba się nachodzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe wskazówki modowe. Super wpis.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...