26 stycznia 2014

Hush Warsaw Royal Edition


Nawiązując do tego, że Hush Warsaw otrzymało nagrodę w konkursie Twojego Stylu - Doskonałość Mody 2013 w kategorii Wydarzenie Roku 2013, chciałabym Wam pokazać moją fotorelację z zimowej edycji targów mody :)  Impreza odbyła się w Arkadach Kubickiego w Zamku Królewskim w Warszawie. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

Na początek pokażę Wam płaszcz projektu "numer 1,2,3..."

Kolejny płaszcz, który chcę Wam pokazać możecie nosić również jako sukienkę. Ten płaszcz jest dziełem Kamili Garońskiej Kasperskiej. Jeżeli chcecie zobaczyć więcej produktów Kamili, zapraszam tutaj.
Moją uwagę przykuła również piękna, prosta i zarazem futurystyczna sukienka marki KOSMAL. Dlaczego? Bo to sukienka, którą założyciele nie tylko na wielkie wyjście w szpilkach. Spójrzcie, jak doskonale prezentuje się (na drugim zdjęciu) w połączeniu ze sportowymi butami ;)
Spodenki, które prezentuje Wam Alicja, wydobyłam z puli wieszaków u Domi Grzybek. Moją uwagę przyciągnęło połączenie tych dwóch materiałów ze sobą.
 Na targach obecna była marka Dream Nation....
 
...i jej autorki, które tworzą bardzo kolorowe, wzorzyste ubrania z bambusowej i organicznej bawełny.
 Również można było zaopatrzyć się w galanterię skórzaną, torby, kosmetyczki oraz etui na wizytówki, I Pada, czy Mac Book'a. Wszystko to od Manu.
 Torba, która bardzo przypadła mi do gustu to torba marki Mozcou :)
Podczas tej zimowej edycji targów, oprócz polskich projektantów gościli również projektanci z zagranicy.


 Nie sposób było przejść obojętnie obok stoiska z bielizną Rilke .... 
....i biżuterią Agaty Bieleń



 Alicja upodobała sobie stoisko ID.FOR.FUN i zakochała się w tym pięknym pierścionku zakładanym na dwa palce ;)
Szalenie zaskakujące były projekty Mia. Paski, naszyjniki a także ubrania, wszystkie one tworzą różne geometryczne i bardzo dynamiczne formy. Ciekawe jesteśmy skąd projektantki czerpią inspiracje ;) 
Na koniec chciałabym Wam jeszcze pokazać moją małą zdobycz, czyli pierścionki ze stali szlachetnej i tworzywa od Agaty Bieleń :) Piękne, prawda :) ?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...