05 stycznia 2014

Sale, sale, sale - po raz pierwszy :)


Po świątecznych zawirowaniach, w sklepach szaleją wyprzedaże!!! Osobiście, od 2 dni po pracy buszuję na wyprzedażach ;) Już pierwszego dnia upolowałam płaszczyk za blisko 50% ceny! Od razu się zakochałam :) Płaszczyk kupiłam w Zarze. Jest piękny, wymarzony i wreszcie mój! Na taki płaszcz polowałam 2 lata i tu uwaga dziewczyny! Nie spieszyłam się, nic mi wcześniej nie wpadło w oko, to niczego nie kupowałam na siłę. Życzę Wam tego samego, gdyż obniżki w sklepach potrafią zwieść ;) Jeżeli czegoś nie potrzebujecie natychmiast, zaczekajcie z tym zakupem do momentu aż będziecie pewne swojej decyzji. Co do płaszczyka, kiedyś jeszcze Wam go pokażę na zdjęciach.
Poniżej krótki przegląd tego, co wpadło mi w oko w ciągu tych 2 dni i jest w dobrej przecenie. Zacznę od Mango, gdzie możecie kupić skórzane botki za kostkę albo kozaki nawet za 50% ceny. Spieszcie się bo rozchodzą się jak świeże bułeczki ;) Może niektóre z Was powiedzą, ale po co mi teraz kozaki na zimę skoro za chwilę nie będą modne! Ja jednak będę obstawać przy swoim - kupując teraz zaoszczędzicie połowę pieniędzy, które musiałybyście wydać w nowym zimowym sezonie i zapewniam Was, że nie wyjdą z mody o ile będziecie wybierać modele bardziej klasyczne, które założycie nie tylko w tym roku zimą ale i za rok ;) Wystarczy unikać zakupu butów z przesadzoną ilością sprzączek, ćwieków i przede wszystkim unikać błyszczących kolorów srebra i złota. Jeśli natomiast zdecydujecie się na takie dodatki na butach, to polecam Wam te modele, które wymienione elementy będą miały w kolorach nierzucających się w oczy, przygaszonych, szarych, czarnych bądź takich trochę podniszczonych ;) Ja wybrałabym taki model botków ;)

Potrzebujecie ciepłego swetra na zimę? W Zarze znajdziecie bardzo ciekawy, dłuższy sweter z łatami na łokciach, w granatowym kolorze. Łapcie okazję, bo cena swetra jest o połowę tańsza! Jeżeli się zdecydujecie poniesiecie wydatek rzędu 99.90 zł (wcześniej kosztował 199 zł) a swetrem będziecie mogły cieszyć się już teraz :) Kto powiedział, że ma czekać do kolejnej zimy ;) ?!
Szkoda, że nie mogę pokazać Wam mojego płaszcza o którym wspomniałam na wstępie tego posta (niestety jest jeszcze trochę za chłodno i musi zaczekać do wiosny). Ale chciałabym Wam pokazać żakardowy płaszczyk, jaki wpadł mi w oko. Może nie jest w zaskakująco niskiej cenie (obniżka tylko do 259 zł z 369 zł), ale z pewnością wart jest uwagi. Ja nie potrafiłam przejść obok niego obojętnie! Przyciągnęły mnie wzory! Ciekawa jestem, czy też się Wam podoba tak samo jak mi? Dajcie znać w komentarzach :)
A poniższe mokasyny, to są butki z miękkiej skóry, które kupię pod warunkiem, że cena spadnie do takiej jaką będę gotowa za nie zapłacić. Aktualny rabat to tylko 50 zł, a ich koszt 149 zł. Jeśli tak się nie stanie, nie będę płakać i zaczekam na inną okazję ;) Chociaż zebra robi swoje i bardzo kuuusi :)
Na koniec chcę Wam pokazać książkę, poradnik Gok'a "Jak dobrze wyglądać nago". W Empiku znajdziecie go w oszałamiająco niskiej cenie! 70% taniej!!! To wychodzi jakieś ponad 10 zł za książkę. Spieszę Wam z tą informacją i zachęcam do kupna bo warto :) Gok, stylista i guru mody, pokazuje w swojej książce jak dobrać garderobę do figury m.in. jabłka, gruszki, drobnej kobietki, czy Pani z soczystą pupą. Czytajcie i bądźcie mądrzejsze o wiedzę, dzięki której będziecie mogły wspaniale prezentować się w swoim ciele i zachwycać swoją figurą siebie i swoje otoczenie. Ja książkę dostałam pod choinkę i w ostatnich dniach się w niej zaczytuję :)

4 komentarze :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...