13 maja 2014

Bon dia Barcelona! Rozkloszowana sukienka w stylu glam rock


Rozkloszowaną sukienkę, którą mam na sobie już znasz! Pisałam o niej tutaj (sprawdź), podpowiadając Ci jakie typy sylwetki będą wyglądały w niej najkorzystniej. Wówczas stworzyłam bardzo proste zestawienie typu glamour. Połączyłam ją z butami na obcasie i koralami - wszystko w jednym, granatowym kolorze. Dziś chcę pokazać Ci, że tego typu sukienkę można połączyć z innymi rzeczami, np. ramoneską i ciężkimi butami za kostkę. Co wyjdzie z takiego zestawienia? Oczywiście styl glam rockowy będący elegantszą wersją stylu rockowego :) Wystarczy jeszcze dorzucić czarną delikatną chustę aby nadać całości trochę lekkości i czarne rajstopy, aby buty za kostkę nie odcinały zbyt mocno nóg. Stosuj się do zasady rajstopy i buty w tym samym kolorze jeżeli tak jak ja nie jesteś zbyt wysoka. A na marginesie powiem Ci, że miałam dużo szczęścia, bo chustę, którą tu widzisz kupiłam za 30 zł na wyprzedaży podczas, gdy jej regularna cena wynosiła 150 zł :)
W takim właśnie wydaniu przywitałam Barcelonę pierwszego dnia mojego dwutygodniowego pobytu w Hiszpanii. Zdjęcia zrobiliśmy na jednej z ulic dzielnicy Sant Adreu. Konkretniej, na niewielkim placu zabaw dla dzieci, po hiszpańsku àrea infantil :) To miejsce bardzo mi się spodobało ze względu na kolory, które stanowiły doskonały kontrast do mojej ciemnej stylizacji :) Z ciekawostek, zwróćcie uwagę, jak skonstruowane jest podłoże na tym placyku zabaw. Jest to rodzaj pianki, po której chodzi się wspaniale i mogę sobie wyobrazić, że w razie upadku ma się miękkie lądowanie.

sukienka - Stradivarius
ramoneska - H&M
chusta - Zara
buty - Pull&Bear

1 komentarz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...