27 kwietnia 2014

Świat moich zapachów


Długo błądziłam po świecie perfum zanim odkryłam swoje ulubione zapachy. Powiem Wam, że nie była to prosta droga. Wraz z moimi upodobaniami, moim stylem życia, pracą i przede wszystkich wiekiem podobały mi się coraz to inne zapachy. Aktualnie moje ulubione zapachy dzielę na trzy kategorie i są one dość spójne. Jak długo takie będą? Zapewne do momentu kolejnych zmian w moim życiu :)

Na co dzień lubię czuć się kobieco i zmysłowo, jednocześnie zachowując przy tym subtelność. Lubię jak perfumy mnie otulają i współgrają ze mną a nie mnie przykrywają - dlatego sięgam po kwiatowe, różane zapachy. Nie mylcie z pudrowymi i mydlanymi zapachami! Oto moje wybory:



TRESOR IN LOVE firmy Lancome



SI Giorgio Armani



Be Delicious Fresh Blossom firmy DKNY



VERSACE Bright Crystal  



TRUSSARDI Delicate Rose


Latem ważne jest dla mnie uczucie świeżości dlatego zawsze szukam perfum, które swoim zapachem dodają mi energii. Cytrusy to jest to! Moje ulubione:


CALVIN KLEIN Into you


A na wieczór zawsze sięgam po coś mocniejszego i trochę bardziej sexy ;)

ALIEN Thierry Mugler 

A na koniec powiem Wam czego nauczyłam się na własnym doświadczeniu? Żeby nie kupować perfum o pojemności 100 ml! Zachęcam Was do sięgania po mniejsze ilości, gdyż po pierwsze nasz gust może się zmienić pod wpływem różnych zmian w naszym życiu, a po drugie zdarza się, że perfumy trzymane np. w nieodpowiednim miejscu lub w nieodpowiedniej temperaturze psują się!!! Dlatego moja rada kochani - zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn - perfum nie trzymamy w łazience, gdzie jak wiadomo częściej niż w innych pomieszczeniach panuje wilgoć np. od zażywania kąpieli. Zamiast tego, możemy trzymać je w pokoju, na toaletce lub w innym miejscu.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...