17 marca 2013

Smart casual, czyli najmniej formalna propozycja do pracy



Wiosna nie chce jeszcze zawitać do nas na dobre, więc wszystkie moje swetry leżą sobie bezpiecznie na półce. W innej sytuacji już dawno schowałabym je w głąb szafy :) I właśnie w jednym ze swetrów stworzyłam najmniej formalną stylizację do pracy, czyli tzw. smart casual, w którym dopuszczalne są łączenia eleganckich spodni czy spódnic z kolorowym t-shirtem i marynarką, bądź swetrem.

Strój, który Wam przedstawiam to mieszanina stylów, tzn. mam na sobie elegancką spódnicę, którą połączyłam ze swetrem typu oversize. Całość oczywiście w stonowanych i spokojnych kolorach, dozwolonych w stylu klasycznym. Ponieważ sweter ma formę oversize (tak na marginesie: fajnie wygląda z czarnymi dżinsami i ciężkimi butami), włożyłam do niego pasek tak, by stylizacja była bardziej schludna i elegancka, a tym samym kobieca i nadająca się do wyjścia do pracy. Poza tym, pasek zapięty na wysokości talii podkreśla ją. W większości stylów klasycznych (business attire i business casual) panuje absolutny minimalizm w dodatkach. Na moje szczęście, w mojej pracy dopuszczalna jest najmniej formalna wersja, czyli styl klasyczny - smart casual. Dzięki temu mogę pozwolić sobie na dobór bardziej efektownej biżuterii, jak np. bransoletki które mam na ręce. Jeśli więc brakuje Wam pomysłów na ubiór do pracy a dozwolone są w niej tego typu połączenia, mam nadzieję, że mój zestaw będzie dla Was ciekawą inspiracją :)



spódnica -Pull & Bear
sweter - second hand
kozaki - Felmini
pasek -second hand
bransoletki - Bershka
okulary - RALPH by Ralph Lauren

1 komentarz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...